La gamificació com a estratègia d'innovació en turisme

Tornar

Temporització

  • Data: 07/05/2021
  • Horari: 10:00 a 14:00
  • Durada: 4 hores
  • Modalitat: streaming

Per poder realitzar la inscripció al curs primer us heu de registrar a la plataforma

Registreu-vos a la plataformaa

Adreçat a

Responsables de Recursos Humans, Comunicació i Màrqueting del sector turístic; Petites i mitjanes empreses turístiques.

Docent

Marta López

Doctora en educació i tecnologia digital. Màster en ensenyament i aprenentatge en entorns digitals (Universitat de Barcelona i University of London).

Actualment docent a la Universitat de Barcelona en els graus de Magisteri, Educació social i Pedagogia. A més, investigadora postdoctoral a la Universitat Oberta de Catalunya en els àmbits d'educació i tecnologia digital. Membre de l'equip de recerca consolidat EMA. Sóc Google Certified Innovator.

Els meus principals camps d'investigació són el disseny d'entorns d'aprenentatge i escenaris mitjans per tecnologia, jocs digitals educatius, estudi de processos d'innovació en educació a través de l'ús de mitjans digitals i anàlisi de processos de construcció de coneixement social.

Objectius

  • Entendre i aplicar les característiques i dinàmiques del joc a situacions pròpies de l’àmbit turístic, el màrqueting i la capacitació.
  • Dissenyar un pla de gamificació d’acord amb les necessitats especifiques del sector turístic i de les tipologies d’empreses turístiques que hi participin.

Continguts

  • Què és la Gamificació?
  • Què motiva a les persones i com activar els disparadors emocionals.
  • Lògica i mecàniques de joc en entorns no lúdics.
  • Mètriques de rendiment.
  • Eines per dissenyar experiències gamificades memorables.
  • GameStorming i Prototipat Àgil.