Aprèn a crear noves experiències turístiques (2a ed.)

Tornar

Temporització

  • Inici: 03/11/2021
  • Final: 04/11/2021
  • Horari: 10:00 a 14:00
  • Durada: 8 hores
  • Modalitat: streaming

Per poder inscriure't al curs primer t'has de registrar a la plataforma

Registra't a la plataforma

Adreçat a

Empreses, agents, institucions i persones vinculades al sector turisme en el sentit més ampli: oferta hotelera, gastronòmica, oci, entreteniment, cultura, patrimoni.

Docent

Teia Guix

Diplomada en Ciències Empresarials amb un Postgrau en Sistemes Integrats de Gestió.

readora de Co-emprèn, empresa formada per persones emprenedores, que amb creativitat, experiència, contactes i passió, faciliten la co-innovació i la creació de noves iniciatives empresarials innovadores i col·laboratives.

Experiència professional a la Fundació Cp’ac , formant i assessorant emprenedors i a la Cecot va dur a terme diferents funcions de Direcció d’Àrea, d’Atenció al Soci, Qualitat, Cooperació Internacional i Emprenedoria i Creixement Empresarial. Ha creat, dirigit, coordinat, gestionat serveis d’informació, assessorament, comercials, clubs de professionals, processos de qualitat, serveis i projectes innovadors d’ emprenedoria, creixement empresarial i de cooperació internacional.

Ha treballat projectes en relació amb la Innovació i la cooperació empresarial com l’estratègiaCO, l´Innoalia´t, el projecte de Co-creativitat i Co-innovació d’ Aracoop, l´INCOANOIA I i II, els projectes de suport a noves iniciatives empresarials d’ Oleoturisme i d’impulsar models de negoci vinculats al sector de la pedra de les Garrigues i duu a terme habitualment projectes i sessions de formació, assessorament i gestió de projectes per entitats públiques, privades, empreses i emprenedors. Està certificada en la metodologia Advanced Creative Solving Problem i Lego® Serious Play®.

Aporta la seva expertesa en fomentar la creativitat, la innovació, l‘avaluació dels models de negoci, de manera col·laborativa, així com a adoptar una actitud positiva davant dels reptes.

Objectius

  • Aprendre la metodologia de Desigh Thinking de forma pràctica (aplicant-la durant el propi taller) per tal de poder-la utilitzar després en el nostre entorn professional.
  • Entendre l’enfocament de la creació de productes i serveis posant al client i/o usuari en el centre del disseny.
  • Saber generar idees conjuntament amb el client a través de l’observació i l’empatia, i prototipar conceptes de forma ràpida.

En acabar les dues sessions les persones participants hauran aprofundit en les necessitats dels clients específics de cada participant. Sabran com enfocar el disseny de productes, serveis i experiències per tal de satisfer aquestes necessitats aportant valor i desenvolupant quelcom útil de forma ràpida.

Continguts

  • Sessió 1:
    • Introducció al Design Thinking.
    • Aprenem què és el Design Thinking, experimentant-ho.
    • Identificació de reptes generals del client. Els 3 cercles.
    • Cas específic de l’oferta de cada participant.
    • Empatitzem amb el nostre usuari o client.
    • Fem-nos bones preguntes, redefinim el repte a resoldre.
  • Sessió 2:
    • Ideem per trobar solucions.
    • Classifiquem i seleccionem les idees.
    • Prototipem els productes i experiències escollits.
    • Com testejar per validar la millor experiència.
    • Compartim les solucions proposades.
    • Conclusions i pla d’acció.